Összes oldalmegjelenítés

2013. február 28., csütörtök

Még egy iPad

Talán írtam már róla, vagy lehet, hogy csak beszélgettünk erről, de van most egy innovációs verseny az irodában, amire neveztem egy remek kis programmal. Már jó ideje kiderült, hogy bejutottam a döntőbe, ami csak most kedden volt. Szerintem elég jól is ment, de az összes többi projekt is nagyon jó volt, szóval nem nagyon tudtam megítélni, hogy vajon mi lesz a sorsom. (Persze előadásban vertem mindenkit. :P)
Nem hirdették ki az eredményt, csak azt mondták, hogy majd a következő Town Hallon megtudjuk. Ehelyett már másnap jött egy e-mail, hogy Technology Innovation Contest follow-up. Ide már nem volt hivatalos mindenki, csak három csapat. Látva a jelenlévőket, gyanítottam, hogy mi vagyunk a három toplistás, szóval már valami ajándék biztos garantált.
Kiderült, hogy tényleg, és hogy a Town Hallon, ami holnap (most már ma) lesz, majd prezentálunk megint, de már csak 8 percben. Előző nap még 20 percünk volt, és azt is nehéz volt tartani, volt, aki nem is tudta. (Meg nem is nagyon akarta.)
Szóval át kellett írni az előadást, no meg persze izgulni, hogy akkor ki is nyert.
A másik két csapatot elnézve megszavaztam magamnak egy második vagy első helyet, de a végén csak harmadik lettem. Ami amúgy nem rossz, csak így megint egy iPad-et nyertem. :D Már két éve is nyertem egyet Budapesten, azt se nagyon használom. Ennek viszont most jobb helyet találtam, Sophie kapta meg ajándékba. Már korábban mondta, hogy de jó lenne neki valami tablet, hát most itt van, majd meglátjuk, hogy ő használja-e vagy sem. Én továbbra sem látom ezeknek túl sok értelmét.

Ja, és közben még meg is betegedtem, tegnap dokinál voltam, meg itthon kúráltam magam, és most már a házi praktikákon kívül egy halom gyógyszerem is van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése