Összes oldalmegjelenítés

2013. február 24., vasárnap

Az első pénzes meló

És végre eljött ez a nap is: életem első, PÉNZES tréningje!
Megint abba a nyelviskolába mentem, ahol Sophie tanult korábban, és egy remek kis tréninget raktam össze arról, hogyan kell jól feedbacket adni.

Persze izgultam meg minden, de egyben izgatott is voltam. 2-től fél 4-ig volt meghirdetve, persze kicsit korábban érkeztünk, köszöntünk a főnöknek, mondta, hogy melyik teremben lesz, szépen berendeztem úgy, ahogy nekem szimpatikus volt (például a rizsfőző gépet az asztal közepéről elodébítottam), aztán vártunk. Vártunk. Vártunk. Vártunk. 2:10 körül már elmúlt az izgalmam, mert már teljesen mársól beszélgettünk Sophie-val. Aztán olyan FÉL HÁROM körül jött a főnök, és mondja, hogy hát bocsánat, úgy látszik nem jön senki.
Hozzá kell tenni, hogy a kínai újévi ünnepség utolsó napja van, amire mondjuk gondolhattunk volna, de hát nem gondoltunk. Azért kerített nekem valami tennivalót, három felvételiző diákkal csináltam szóbali "interjút", hogy milyen szinten állnak. És a végén kaptunk 100 RMB-t "taxi költségre". :D

Hát ez a nagy története egy gyönyörű karrier első állomásának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése