Összes oldalmegjelenítés

2013. február 13., szerda

Árak

Otthon mennyibe kerül a tej?
Eddig ahányszor tejet vettem, mindig vettem mellé mindenféle mást is, és sosem érdekelt, hogy pontosan mennyibe is kerül. A tej. Nem csak, hogy nem érdekelt, eszembe se jutott, hogy érdekelnie kelljen. Ehhez képest tegnap boltban voltam, és csak kenyeret meg tejet vettem, és véletlenül láttam amikor leolvasta a nő a tejes dobozt, és azt hittem kikaparom a szemét. Tudjátok mennyi egy liter tej!? Vagyis itt nem literre mérik, hanem gramra (980 gram). 18.4 RMB, ami napi árfolyamon számolva 634 forint!!!
Ami ezután következik azt már lehet, hogy csak belegondolom, de úgy tűnt, hogy csak ilyen higított víz volt ráadásul. Ami fura lenne, mert eddig is mindig ilyen tejet vettem, és semmi bajom nem volt vele. Szóval lehet, hogy csak az elfojtott indulat higította fel az amúgy teljesen normális tejet.

Na de ha ez még nem lenne elég, ma megjött a villanyszámla. Most tél van, szigetelés viszont semmi, úgyhogy sokszor szó szerint éjjel-nappal járatom a légkondit. (Az itt fűt is.) Úgy voltam vele, hogy a nyári 50-60 RMB-s villanyszámlámhoz képest, ha most egy kicsit több lesz - leszarom. A múlt havi 160 RMB volt, még arra is azt mondom, hogy jó. Bontottam ki a borítékot, közben agyaltam, hogy olyan 200 körüli havidíjjal még jók vagyunk. Erre mennyi!? 662 RMB!

Na ezért fogok pár hónap múlva új lakásba költözni. Baromi jó ez a hely, csak éppen irgalmatlan nagy. Se takarítani, se kifűteni nincs hangulatom. Vendégek úgysem jönnek, felesleges az a második hálószoba. Bár arra kétség kívül jó, hogy a csocsóasztalomat legyen hol tárolni, meg hogy a hangszereim külön szóbában trónolhassanak. Csak hát kérdés, hogy szükségem van-e erre. Ha havi 1 millió RMB-t keresnék azt mondanám, hogy szükségem van rá, de így?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése