Összes oldalmegjelenítés

2012. november 19., hétfő

Kilyukadt a gumi?

Mióta visszajöttem Shanghaiba és több időt töltök kettesben kedves barátnőmmel, azóta a lehető legnagyobb figyelmet szentelem neki, hogy soha semmi apró kő vagy hasonló ne kerüljön a biciklim kereke alá, amikor az utakat járom. Ennek ellenére lehet, hogy megtörtént a tragédia.
Persze az is lehet, hogy ez az élet rendje, de a lényeg, hogy tegnap a piros lámpánál várakozva észrevettem, hogy nagyon lapos a hátsóm. Mármint a hátsó kerekem. Szóval amikor hazaértem felpumpáltam, na meg az elsőbe is fújtam valamennyit, majd szépen lefeküdtem aludni. És reggelre a fogtündér hozott 5 RMB-t! Viszont elvitte a biciklim! A szemét!!!
Nem, fogtündérről szó sem volt, a bringám is a helyén maradt, viszont azt vettem észre, hogy csak úgy siklok az úton. Szinte alig kell tekerni, és amikor csak gurulok, akkor alig lassulok. Valaki gyakorlott bringás elmondhatná, hogy ez tényleg csak amiatt van, hogy több levegő van a kerékben, és kisebb felületen érintkezik az úttal, vagy valami varázslat is történt? A lényeg, hogy az eddigi tüdőmet kiköpöm biciklizésből egy kellemes kerekezés lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése