Összes oldalmegjelenítés

2013. január 6., vasárnap

Szöcskét tart

Ugye már korábban is beszámoltam róla, hogy vannak érdekességek itt a sanghaji irodában. Az egyik egész nap köpköd, a másik olyan hangosan beszél, hogy akárhonnan meghallani, a harmadik a szipogásról nem tud leszokni, de ma egy egész új dimenzióba emelkedett a zavaró tényezők száma. Az egyik kollégám szöcskét tart!
Hallottam már reggel is, hogy valami ciripel, de azt hittem valami mobiltelefonos alkalmazás. Az értelmét már akkor sem láttam, de hát sok dolognak nem látom az értelmét.
De amikor már egész nap, kisebb-nagyobb kiesésekkel hallottam ezt a hülye zajt, elkezdtem a hang nyomába eredni, és láss csodát, a doboz szöcske (vagy tücsök, mittudomain) pihen az asztalán. És ciripel. A srác persze sehol, lehet, hogy ő már idegbajt kapott tőle, és hazamenekült.
Én most éppen a megőrülés határán tartok, de szerencsére előkerült a srác, úgyhogy bekerültek a szöcskék a fiókba. Meglátjuk, hogy meddig bírják ott.
De basszus még így is hallom őket!!! Váááááá!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése