Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 10., hétfő

Halmokban állnak majd...

This is a video response to Az a fránya Nyugat

Igen, mostanában megint Youtube-ozok. :)

Anyway... ma két dolgot is láttam-átéltem, ami ismét megerősítette a hitem, hogy ez az ország hamarosan kipusztul. Vagy mégsem?
Ahogy mentem hazafelé, egyszer csak azt látom, hogy egy öregebb bácsika hátrafelé megy az úton. Konkrátan háttal. Hm... érdekes, de hát egy ember viselkedéséből még ne vonjunk le semmilyen következtetést.
Aztán tekerek tovább, kivilágítva(!), amikor mindenféle körülnézés nélkül egy kapualjból nagy elánnal kifordul velem szembe egy biciklis nő! Még nem volt ütközés veszély, de hát mindkét féket tövig húztam, és nagy csikorogva megálltam. A zajtól összefosta magát a nő, és ő is megállt, de ugyanazzal a lendülettel el is vágódott. (Kis költői túlzás, nem dőlt el, csak le kellett tennie a lábát, de még meg tudta fogni a dűlő biciklit.) A lényeg, hogy ezután még ő állt neki hangosan kérdőre vonni. Hogy pontosan miért az nem tudom, de még csak el sem tudom képzelni. Mit várt volna, hogy ne álljak meg, hanem rohanjak bele??? Szóval fura volt.
Aztán kerekezek tovább, és ekkor egy másik hátrafelé menetelő bácsit láttam meg. Ez nagyon Tajgetosz-pozitív módon ráadásul az úton ment, nem a járdán. Egyenest egy biciklissel szembe. A biciklis persze kikerülte, de ki tudja mi lesz legközelebb.

Na, ez volt az idézet Szent Pál apostol könyvéből, és most akkor elmélkedjünk...
Az egyik lehetőség ugye, ahogy azt már vizionáltam, hogy az egész ország kipusztul. Elütjük egymást, háttal beletolatunk a kútba, kocsi elé vagy a kanálisba. A világ túlnépesedése egy kicsit lelassul, és 3 évvel később fogunk csak rászolrulni a kannibalizmusra.

De van ám egy másik kimenet is, amire csak most döbbentem rá. (Najó, nem ebben a pillanatban, hanem amikor elkezdtem írni a blogot.) Mivan, ha ezek igazából okosak. Az előző generációban bevezetett egy gyerek politikának hála Kína népességének növekedése lelassult (egyes elemzések szerint 300 millióval lenne több most a lakosság, ha nem vezetik be, bár ez baromi nagy számnak tűnik nekem, szóval lehet, hogy rosszul emlékszem). Szóval a növekedés lelassult, és ennek hála, csakúgy mint Magyarországon egy kis számú goldozó rétegnek kell majd eltartani rengeteg nyugdíjast. De ellentétben az otthoni helyzettel, ahol mindenki csak nyavajog, itt az emberek megtalálták a megoldást. Nekiállnak háttal beletolatni a dögkútba, meg biciklivel kikanyarodni az erősebb elé, ezzel egy huszárvágással befejezik a földi karrierjük, és egy emberrel kevesebb, akit majd el kell tartani. Az egyetlen probléma csak az, hogy pont az értelmesebbje pusztul bele az implementációba, aki képes volt átlátni ezt a nagyszabású manővert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése