Összes oldalmegjelenítés

2011. december 6., kedd

Gigaburger

A Burger King a Windows 7 bevezetése alkalmából legyártott egyszer egy burgert, amiben 7 darab hús volt. Vagyis nemcsak, hogy egyet legyártott, hanem meg lehetett venni az éttermekben. Hol máshol, mint Japánban? Hát Japánban.
Nem tudom, hogy mi az apropója a mostani gigaburgernek, de pár napja láttam a metróban egy plakátot, ami olyan volt, mint egy fénykép a Jetiről. A szánk tátva marad, szeretnénk hinni, hogy igaz, de igazából senki nem látta még. Egy olyan burger, amiben 4 réteg hús között 4 réteg sajt lapul, majd a tetején még egy jó vastag réteg bacon, kiegészítve persze a szokásos szószokkal, meg jó ég tudja mivel. Amint megláttam tudtam: Ő kell nekem, hajlandó vagyok elmenni a világ végén is túlra, csak hogy megszerezzem. Erre szerencsére nem volt szükség, itt egy Burger King 30 perc sétára (vagy 2 perc taxira) az irodától. Szóval ebédidőben elballagtunk oda, majd szerelmünk beteljesüléseként jól meg... ettem a burgert.
Nyilvánvalóan nem volt olyan grandiózus látvány élőben, mint a képen, de így is elég meggyőző volt (sajnos fénykép nincs), és nagyon finom! Kicsit drága volt mondjuk ahhoz képest, hogy csak egy hamburger, de hát istenem, egyszer élünk, bankban dolgozom, néha kirúghatok a hámból, és beruházhatok egy hamburgerre.

Mintha történt volna még valami érdekes mostanában, de nem emlékszem, hogy mi. Az, hogy a végkimerülés határán egyensúlyozok már nem bír hírértékkel, majd ha valami új dolog az eszembe jut, megírom.

És egy kis reklám a végére, Anyum kínai blogja (magyarul) a következő címen érhető el:
http://karacsonykinaban.blog.hu/
Elolvastam az eddigi bejegyzéseket, és azt kell, hogy mondjam nem hazudtolja meg magát a családi kötelék! Legalább olyan jó a stílusa, mint az enyémnek. Persze ezt csak udvariasságból mondom, nyilván én meg vagyok győződve róla, hogy az enyém jobb, de ez nem jelenti azt, hogy tényleg jobb is. Szóval tessék ezt is olvasgatni, külön hazamegyek, aztán kidoblak az ablakon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése