Összes oldalmegjelenítés

2011. december 29., csütörtök

Az új jövevények

Úgy alakult, hogy egymást érik nálam a vendégek. Vasárnap ment haza anyum, ma meg (csütörtök), már Rita és Ákos integetett a reptéren. Persze integethettek volna ítéletnapig, ha nem megyek ki eléjük. De kimentem. Emiatt korán keltem, és nem reggeliztem otthon. Cserébe a reptéren a Burger Kingben kajáltunk. Mint arról a krónikák már korábban beszámoltak, emez itten nagyon megszerette a BK-et, mert AKKORA burgereket adnak, hogy egy elefánt jóllakna tőle. Be is toltam egy Whoppert miközben Ákosékkal megvitattuk kivel mi történt mostanában.
Otthon megvolt az eligazítás, aláírták a Roommate Agreementet (utalás a Big Bang Theoryra), aztán gondolom bedőltek az ágyba. Én meg rádőltem a bringámra, és bekerekeztem a céghez. Relatíve jól ment a munka, ebéd után aludtam vagy fél órát, meg elég sokat olvasgattam is, de hát istenem, és vége van. :P Egész kiokosodtam már karórák tekintetében, megtanultam mi mindenre kell figyelni, amikor az ember egy belépő szintű luxus órát vásárol (60-200e forintig). Most már csak el kellene menni egy órás boltba a listával a kezemben, és megkérni az eladót, hogy mutogasson különböző órákat, amin megnézhetem, hogy a különböző dolgok élőben hogy néznek ki. Pl. mi a különbség egy zafír meg egy normál üveg között.
Na de a nap fényponja! Elszakadt rajtam az ing. Mondhatnám, hogy a dagadó izmaim szétszakították, de igazából a dagadó könyököm szakította szét. Nyújtózkodtam egyet, erre kiszakadt. Ha bármelyik másik ingemmel történt volna, akkor is szomorú lettem volna, de hogy a hófehér ingemmel történt, így különösen szomorú vagyok. Ugyanis ebben terveztem megjelenni az újévi partin. Ahol baromi elegánsnak kell lenni. Viszont lehet, hogy ez egy égi jel volt, hogy ideje lenne elmennem egy szabóhoz, ha már itt vagyok. A cím már megvan, most már a motiváció is, szóval nincs más hátra, menni kell.
Most pedig a boltba kell menni, szóval megyek is. 5 nap szabadság vár most rám, ami nagy valószínűséggel 5 napot jelent új bejegyzés nélkül. De ha mégis, az az én újévi ajándékom le tinéktek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése