Összes oldalmegjelenítés

2012. január 2., hétfő

Kis lépés az emberiségnek...

Most összezavarom és megosztom a közönséget azzal, hogy az idővonal folytonosságát megtörve egy olyan eseményről számolok be, ami az előző bejegyzés előtt történt. Egész konkrétan az óév utolsó napjának délutánján. Vagy délelőttjén? Neeem… délelőtt alszunk. Szóval ahogy arról már hírt adott a CNN-en és a BBC-n kívül az én blogom is: elszakadt az egyetlen fehér ingem ujja. Úgy is fogalmazhatnék, hogy darabokra szakadt, de azért az egy vaskos hazugság lenne. Mindenesetre akárhogy is nevezzük a tragédiát, a következmény sajnos egyértelmű. Új inget kell szereznem. És ahogy azt már predesztináltam az új inget bizony méretre akarom varratni.
Elmentem tehát a fabric marketre, amit már annyian ajánlottak. Mivel ugye piacról van szó, ott volt a torkomban az a szorongató érzés, hogy itt bizony rám akarnak majd tukmálni minden szart. Egy fokkal jobb volt a helyzet, mint a többi piacon, de azért itt is jöttek a kéretlen ajánlatok. Valaki még egy kasmír sálat is a nyakamba tett. Itt szakadt el a cérna. Visszafordultam, és lendületből pofánvágtam. Aztán ahogy a földre rogyott hátráltam pár lépést, majd nekifutásból belerúgtam. Aztán fogtam a kasmír sálját, a nyaka köré tekertem, és addig húztam, amíg el nem kezdett lilulni a feje. Akkor elengedtem, hagytam, hogy lélegezzen párat, aztán gerinccel lefelé rádobtam a mozgólépcsőre. Itt megráztam a fejem, elkergettem a szép álomképeket a gondolataimból, majd a sálat visszaadva a tulajdonosának tovább mentem. Mire bejártam mind a három szintet már eléggé belehergeltem magam a hülyeségbe ahhoz, hogy innen is kimeneküljek, de hát akkor ugye nem oldódna meg az ing problémám. Úgyhogy visszamentem az egyik olyan árushoz, aki nem akart rám tukmálni semmit, és mondtam, hogy mit szeretnék. Kiválasztottam egy sima fehér anyagot, aztán lemérték minden méretemet (váll szélesség, kar vastagság, kar hossz, mellkas kerület, derék kerület, csípő kerület), kérdezték, hogy milyen nyakkal akarom, mandzsettásat akarok-e, kérek-e zsebet. Azt hiszem ennyi. És ezt az egészet 4500 forintért. Amiből gyanítom lehetett volna alkudni, csak nem akartam (nem mertem, nem tudtam). Egy hét múlva lesz kész, majd meglátjuk, hogy milyen lesz. Ha jó minőségű meg kényelmes, akkor veszek még egy csomó inget, meg talán öltönyöket is.
Amúgy így visszatekintve, hogy már lekűzdöttem a félelmemet, nagyon jó kis hely ez a fabric market. Nem csak ingeket meg öltönyöket lehet csináltatni, de kabátokat is, sőt, még farmert is varrnak. Az ember az egész ruhatárát személyre szabadhatja, és ha minden ár olyan, mint itt az ing meg öltöny, akkor még olcsóbb is, mint a boltban. Ja, és láttam supermanes mandzsettagombot. :D Olyat lehet veszek még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése